EDF Luminus lanceert assistentiedienst voor ondernemers
EDF Luminus lanceert een nieuwe exclusieve assistentiedienst, Luminus EnergieAssist 24/7, voor zowel toekomstige als bestaande professionele klanten. Dit is een nieuwe stap voor het bedrijf in zijn positionering als verstrekker van energiediensten.
De in september 2014 aangekondigde participatie van 50% in het kapitaal van de firma Rami Services werpt haar vruchten af. Eind 2014 kon EDF Luminus dankzij deze joint venture 2 nieuwe diensten voor particulieren lanceren: Luminus Ketel Onderhoud en de Luminus Slimme Thermostaat van Netatmo, ontworpen door Philippe Starck.
Vandaag lanceert EDF Luminus een nieuwe dienst, Luminus EnergieAssist, ditmaal voor ondernemers, meer bepaald zelfstandigen, vrije beroepen en kleine ondernemingen waarvan het jaarlijks verbruik lager ligt dan 100MWh. De Luminus EnergieAssist 24/7-hulplijn is opgericht voor ondernemers die problemen hebben met hun elektrische installaties en die beschikken over het Ecofix Pro of Partner pro contract. Het gratis nummer 0800.911.11 is 7 dagen per week de klok rond bereikbaar. Een erkend vakman komt binnen de 24 uur ter plaatse of de dag zelf voor oproepen vóór 10 uur waarbij de verplaatsingskosten en twee werkuren tweemaal per jaar inbegrepen zijn.
De dienst kan gebruikt worden voor pannes aan elektrische installaties waardoor de onderneming zonder stroom of licht valt. Dat is zo het geval bij bijvoorbeeld problemen met de schakelaar, smeltveiligheid of bij water in een stopcontact.
Grégoire Dallemagne, CEO: “Met deze nieuwe dienst bevestigen we onze ambitie om een volwaardig verstrekker van innovatieve energiediensten te worden die comfort brengen bij onze klanten”.